pasargadwin

ساخت وبلاگ

پنجره UPVC ضد سرقت
یکی از روش های مطمئن برای بالا بردن امنیت محیط خانه و محل کارمان ، استفاده از پنجره‌های دوجداره UPVC ضد سرقت است. زمانی که از این نوع پنجره برای ایمن کردن محیط خود استفاده می­کنید دیگر نیازی به نصب حفاظ های آهنی سنگین ندارید.در واقع یکی از دغدغه‌های مهم زندگی در کلان‌شهر های بزرگ داشتن یک محیط آرامش‌بخش و ایمن است  که بتوانید  در آن با آرامش کامل زندگی و کارکنید و اطمینان داشته باشید که محیط شما از دسترس سارقین در امان است و زمانی که آنجا حضور ندارید، هیچ کس نتواند وارد محیط شما شده و لوازمتان را به سرقت ببرد. پنجره‌ها یکی از مهم‌ترین نقاط یک ساختمان هستند که از طریق آن­ها سارقین و دزدها می‌توانند به راحتی وارد محل کار و زندگی شما شوند. به همین دلیل در این نوشته شما را با درب و پنجره UPVC ضد سرقت آشنا می­کنیم تا بتوانید با استفاده از این نوع درب و پنجره‌ها محیط خود را از دستبرد دزدان و سارقین بیمه کنید. درب و پنجره upvc ضد سرقت از 4 بخش مجزا تشکیل شده است که در ضد سرقت کردن آن نقش کلیدی ایفا می­کنند.

شیشه دوجداره: بیش‌ترین متریالی که یک پنجره دوجداره از آن ساخته می­شود ، شیشه است، شکستن شیشه و وارد شدن نخستین راهی است که یک سارق برای ورود به محیط شما به ذهنش می­رسد. طبیعتاً شیشه‌های تک جداره یا دوجداره معمولی با کمترین فشار خردشده و امکان دسترسی به دستگیره در فراهم می­گردد. اما شیشه دوجداره ضد سرقت به گونه‌ای طراحی شده است که امکان دسترسی به دستگیره در را از بین می­برد. در ادامه به 2 مدل از شیشه‌های دوجداره ضد سرقت اشاره می‌کنیم
شیشه دوجداره ضد سرقت لمینت : در طراحی این مدل از شیشه لایه بیرونی خود از 2 لایه تشکیل شده است که به واسطه طلق های PVB یا (پلی ونیل بوتیرال) به هم چسبانده شده‌اند. . لایه داخلی نیز از یک شیشه تک جداره سکوریت( مقاوم شده) تشکیل شده است. شیشه لمینت شده در مقایسه با شیشه دوجداره معمولی از مقاومت و استحکام بالاتری برخوردار است. و اگر لایه بیرونی شکسته شود ، به دلیل وجود طلق که در بین آن­ها کار گذاشته شده است (PVB) خورد شدن و ریزش نخواهد داشت. و همین چسبندگی که به واسطه طلق میانی بوجود آمده مانع ورود سارقین خواهد شد.
ویگارد V Guard یا شیشه دوجداره ضد گلوله: این نوع شیشه که به آن شیشه ضد گلوله نیز گفته می‌شود،بسیار سخت و پیچیده تولید می­شود برای اطمینان از میزان مقاومت آن آزمایشی چون ضربه خوردن توسط گلوله را از سر می‌گذارند. شیشه‌های ضد سرقت و ضد گلوله ویگارد، انواع مختلف و متنوعی دارد که امکان کار گذاشتن چندین لایه شیشه همراه با طلق های PVB ، طلق های پلی یورتان و پلی کربنات در آن­ها وجود دارد. طلق های PVB هم خود می­توانند ضد سرقت و ضد گلوله باشند.
پروفیل دوجداره UPVC: پروفیل پنجره‌های دوجداره نقش نگه‌دارنده تمامی قسمت های و اجزاء پنجره را مثل(شیشه ، دستگیره و…) را بر عهده‌دارند. پروفیل نقش بسیار مهمی در ساختار پنجره دوجداره بازی می­کند و هر چه پروفیل بر مبنای تولید استاندارد ساخته شوند ایمنی آن­ها نیز بالاتر می­روند. همچنین برخورداری از  ورق گالوانیزه( رین فورس) نیز که مقاومت بالایی داشته و طبق استانداردهای لازم تولید شده است، در ضد سرقت کردن پنجره دوجداره UPVC نقش اساسی بازی می­کند.علاوه بر این‌ها نوع طراحی شرکت سازنده در ارتباط با ضد سرقت بودن پنجره دوجداره UPVC نقش مهمی دارد. مثلاً طراحی پنجره دوجداره بایستی به شکلی باشد که زمینه ورود سارقین به داخل محیط را به آسانی مهیا نکند، یا باید رهوارهای درب و پنجره به شکلی باشد که بیرون از محیط داخلی قرار نگیرد چون در این صورت سارقین به آسانی زهوار را بیرون آورده و وارد محیط شما می­شوند. در این مورد طراحی پنجره دو جداره UPVC که به بیرون باز می­شود،باید از پروفیل های دو جداره UPVC استفاده کرد. به شکلی که پنجره رو به بیرون باز می‌شود اما زهوار آن در داخل باقی می­ماند و سارقین به زهوار ها دسترسی نداشته باشند
یراق‌آلات: وظیفه یراق‌آلات شیشه ضد سرقت،پروفیل فریم و پروفیل بازشو را به یکدیگر متصل کرده و آن­ها را نگهداری می­کند.این یراق‌ها باید به گونه‌ای طراحی شوند که سارقین به هیچ عنوان نتوانند به داخل وارد شوند. یراق‌آلات شیشه‌های ضد سرقت UPVC دارای پین‌هایی هستند که بعد از بستن و چرخاندن دستگیره با پلت های ضد سرقت درگیر شده و بعد از این مرحله به هیچ‌وجه نمی‌توان پنجره را باز کرد. حتی اگر سارقین از وسایل سنگینی مثل دیلم استفاده کنند. گفتنی است که در پنجره‌های دوجداره ضد سرقت UPVC بایستی از یراق های دو حالته با پین های قارچی شکل استفاده شود.
دستگیره ضد سرقت:چنانچه بخواهیم مانعی بر سر راه سارقین ایجاد کنیم باد دستگیره درب ضد سرقت را از نوع کلید خور انتخاب کنیم. تا  ورود از طریق دستگیره و چرخاندن آن برای غریبه‌ها غیرممکن شود. و تنها مالک آپارتمان با در دست داشتن کلید بتواند وارد خانه خود شود.

منبع محتوای استفاده شده : https://pasargadwin.ir/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-upvc/

pasargadwin...
ما را در سایت pasargadwin دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pasar pasargadwin بازدید : 111 تاريخ : شنبه 16 مهر 1401 ساعت: 15:55

استفاده از پنجره دوجداره در تهران الزامی است؟
در پاسخ به این سوال باید گفت که استفاده از پنجره دوجداره در تهران لازم و ضروری می باشد چرا که قوانین مربوط به ساختمان سازی، استفاده از پنجره دوجداره در همه ی ساختمان ها را اجباری کرده است. استفاده از پنجره دوجداره در تهران باعث می شود مصرف انرژی در ساختمان ها کاهش یابد. هزینه ایی که برای ساخت پنجره دوجداره در تهران صرف می شود، بسیار کم تر از هزینه ایی است که برای مصرف انرژی های هدر رفته باید پرداخت کنید. این نوع پنجره ها عایق حرارت هستند و با استفاده از سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب می توانید تا 40 درصد از اتلاف انرژی جلوگیری کنید.

همچنین استفاده از پنجره دوجداره در تهران با وجود آلودگی زیاد هوا مانع از ورود آلودگی ها به داخل ساختمان ها می شود. بنابراین استفاده از پنجره دوجداره در تهران می تواند بهترین و مناسب ترین انتخاب برای ساختمان ها باشد.

میزان گاز موجود در پنجره دوجداره در تهران چقدر است؟
اگر گاز موجود بین شیشه  پنجره دوجداره در تهران از نوع آرگون است غلظت این گاز باید بیشتر از 90 درصد باشد. مواردی هم وجود دارد که فشار محیط باید سنجیده شود تا گاز به میزان کافی بین شیشه های پنجره دوجداره در تهران تزریق شود. برای مثال در مناطق ساحلی باید مقدار گاز داخل شیشه به حداکثر برسد تا شیشه در اثر فشار بالای محیط شکسته نشود. در مناطق کوهستانی که فشار هوا کم تر است باید بر عکس عمل شود و گاز به حداقل میزان مجازش برسد. برای عملکرد صحیح گاز درون پنجره باید از اپیسرهای یک پارچه و مناسب استفاده کرد تا گاز بین شیشه ها تخلیه نشود.

اجزای درب و پنجره دوجداره در تهران چیست؟
درب و پنجره دوجداره در تهران از اجزای مختلفی ساخته شده اند. برخی از اصلی ترین اجزای این پنجره ها عبارت اند از:

شیشه دوجداره: که جز اصلی پنجره دو جداره می باشد و با ضخامت و فاصله های مختلفی در بازار موجود می باشند.
پروفیل های قاب اصلی: بخشی از پنجره است که شیشه را نگه می دارد و نوع بازشوی پنجره را مشخص می کند. جنس آن ممکن است آهن، چوب و… باشد.
پروفیل های قاب فرعی: قابی هست که قبل از نصب پنجره دوجداره در تهران نصب می شود.
یراق آلات: نوع و تعداد بازشوها تاثیر زیادی روی یراق آلات دارد. یراق آلات به طور کلی شامل لوله ها، دستگیره ها، بست ها و… می شود.
پلاستیک های درزگیر: برای کاهش انتقال هوا و رطوبت بین درب و پنجره یا بین قسمت های مختلف قاب استفاده می شود.
نکات مهم در هنگام نصب پنجره دوجداره در تهران
امروزه نصب پنجره دوجداره در تهران بسیار رایج است و دلیل آن هم زیبایی و مزایای فراوان این نوع پنجره ها می باشد. بهتر است نصب پنجره دوجداره در تهران را به دست افراد ماهر و متخصص در این زمینه بسپارید. هنگام نصب پنجره دوجداره در تهران باید چندین نکته مهم را مد نظر داشته باشید که در زیر چند مورد از آن ها را بیان می کنیم.

پنجره باید قابلیت تحمل بارهایی که به آن وارد می شود را داشته باشد.
در نصب پنجره دوجداره باید آب بندی و درز بندی آن به طور کامل و اصولی انجام شود.
هنگام نصب دقت کنید که از ورود و خروج سرما و گرما و صدا جلوگیری شود.
بنابر شرایط آب و هوایی نصاب باید دقت کند که بعدها مشکلاتی مانند خم شدن و شکستگی ایجاد نشود.
پنجره باید طوری نصب شود که باز و بسته کردن آن به آسانی و به دور ازهر مشکلی صورت گیرد.

منبع محتوای استفاده شده : https://pasargadwin.ir/%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d8%af%d9%88%d8%ac%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/

pasargadwin...
ما را در سایت pasargadwin دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pasar pasargadwin بازدید : 108 تاريخ : شنبه 16 مهر 1401 ساعت: 15:53

قیمت انلاین پنجره دوجداره
برای محاسبه قیمت پنجره دوجداره باید چندین فاکتور را در نظر گرفت. یکی از اصلی ترین و مهم ترین فاکتورها برای نصب و قیمت پنجره دوجداره داشتن ابعاد دقیق پنجره است. پنجره ها با ابعاد مختلف، قیمت های گوناگونی نیز دارند. قیمت پنجره های چند جداره به مقدار شیشه مصرفی، مقدار پروفیل و یراق آلات و… بستگی دارد.

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در قیمت پنجره دوجداره نیز تعداد بازشوها است. همچنین پروفیل مصرفی در درب و پنجره های قدیمی معمولا به صورت الومینیومی یا اهنی هستند، اما پروفیل هایی که در ساخت و ساز جدید استفاده می شود متفاوت و با کیفیت تر است؛ بنابراین برای تخمین زدن حدودی قیمت پنجره دوجداره بهتر است بدانید که قرار است بازسازی صورت گیرد یا ساخت و ساز جدید. این امر موجب شده تا تخمین شما به درستی درآید.

یراق، لوله ها و دستگیره های به کار رفته یکی دیگر از فاکتورهای مهم در تعیین قیمت پنجره دوجداره می باشد. هر چه یراق به کار رفته کیفیت بیشتری داشته باشد قیمت پنجره نیز بیشتر محاسبه می شود. گالوانیزه به کار رفته در پنجره های دو جداره نیز اهمیت بسیار زیادی دارند؛ زیرا تا حد زیادی استحکام این پنجره ها به این گالوانیزه های به کار رفته در پروفیل بستگی دارد. این گالونیزه ها در ابعاد و ضخامت های گوناگونی وجود دارند.

یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت پنجره دوجداره کیفیت و تولید پلاستیک آب بندی است. هرچه کیفیت این گونه پلاستیک ها بالاتر باشد قیمت پنجره ها نیز بیشتر خواهد بود.

لیست قیمت پنجره دوجداره
لیست قیمت پنجره دوجداره به شما کمک می کند تا درب و پنجره مناسب و دلخواهتان را براساس بودجه و نیازتان انتخاب کنید، عوامل متفاوتی ازجمله جنس، طرح، ابعاد و … در قیمت مورد نظر شما تاثیرگذار است.

با توجه به لیست قیمت پنجره دوجداره می توان گفت داشتن کتیبه بالا، موجب افزایش قیمت پنجره یوپی وی سی  می شود، تک لنگه و ثابت بودن پنجره، کاهش قیمت و استفاده از یراق دوحالته، افزایش قیمت پنجره دوجداره را به دنبال خواهد داشت.عوامل بسیار زیادی وجود دارد که در افزایش یا کاهش قیمت پنجره ها تاثیر می گذارد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

منبع محتوای استفاده شده : https://pasargadwin.ir/%d9%85%d8%ad%d8%a7%d8%b3%d8%a8%d9%87-%d8%a7%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d8%af%d9%88%d8%ac%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%87/

pasargadwin...
ما را در سایت pasargadwin دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pasar pasargadwin بازدید : 94 تاريخ : شنبه 16 مهر 1401 ساعت: 15:49

ویژگی های درب و پنجره دوجداره
از مهمترین این برندها می توان به شرکت وین تک اشاره کرد که سالانه میلیون ها عدد درب و پنجره های دوجداره از جنس پروفیل یو پی وی سی را طراحی نموده و روانه بازار می کند. شما هم می توانید برای طراحی دکوراسیون محل زندگی یا کار خود، خرید و نصب درب و پنجره های دوجداره upvc را در اولویت خود قرار دهید. همچنین می توانید پنجره های قدیمی خود را با بهترین و شیک ترین مدل های این محصولات تعویض نمایید.

همچنین در نظر بگیرید که درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی دارای ویژگی های باشکوهی هستند که از مهمترین و اصلی ترین این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–         عایق مناسب و بی نظیر در برابر رطوبت، گرد و غبار، صدا و انرژی

–         مقاومت بسیار بالا در برابر انواع گازهای سمی و باران های اسیدی

–         مقاومت بالا در برابر انواع اشعه های مضر خورشید

–         داشتن تنوع بسیار بالا و بی نظیر

–         طراحی شده توسط شیکترین انواع یراق آلات موجود در بازار

–         داشتن وزن بسیار مناسب

–         طراحی بسیار شیک و جذاب

–         مناسب برای استفاده در تمام ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری، بیمارستان ها، مدارس، خوابگاه ها و غیره

منبع محتوای استفاده شده : https://pasargadwin.ir/%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d9%88-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d8%af%d9%88%d8%ac%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%87/

pasargadwin...
ما را در سایت pasargadwin دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pasar pasargadwin بازدید : 97 تاريخ : شنبه 16 مهر 1401 ساعت: 15:48

مزایای پُروفیلِ تِرمال بریک
با توجه به مزیت های پروفیل تِرمال بریک این محصول به عنوان یکی از بهترین محصولات در صنعت ساخت درب و پنجره آلومینیومی شناخته می­شود. امروزه با توسعه و رشد صنعت ساخت‌وساز و شکل‌گیری معماری مدرن شاهد آن هستیم که از این نوع پروفیل بیشتر و بیشتر استفاده می­شود. مزیت های عمده و بسیار کارساز پروفیل ترمال بریک همچنین باعث شده که بسیاری از معماران و مهندسان در طراحی های خود این عنصر را لحاظ کنند.در ادامه این متن تلاش می­کنیم تا به مهم‌ترین مزیت های پروفیل ترمال بریک ( همان طور که گفته شد این پروفیل در صنعت درب و پنجره ساختمان کاربرد بسیار زیادی دارد) پرداخته و این مزیت های منحصربه‌فرد را به شما معرفی کنیم:

خاصیت رسانایی پروفیل ترمال بریک: همان طور که می­دانید پنجره‌های آلومینیومی به دلیل ویژگی های خاصشان قابلیت رسانایی دارند و باعث عبور حرارت و اتلاف انرژی می­گردند. به همین دلیل در بین پروفیل آلومینیومی یک لایه از «پلی آمید» قرار می‌گیرد که به دلیل ویژگی نارسانایی خود مانع از اتلاف انرژی و عبور سرما و گرما از محیط بسته به محیط باز خارج از ساختمان گردد. گفتنی است که این لایه پلی­آمیدی از جنس پلاستیک سخت و الیاف شیشه‌ای است.
مقاومت بالا: آلیاژ آلومینیوم ترمال بریک از مهم‌ترین و اصلی‌ترین اجزا در ساخت پنجره ترمال بریک به حساب می­آید. این آلیاژ دارای مقاومت بسیار بالایی است و با توجه نوع طراحی و هندسه آن به بهترین شکل فشار های وارده به خود تحمل کند.به همین جهت امکان ساخت این نوع پنجره‌ها در انواع مختلف با ابعاد ، هندسه و وزن های متفاوت ممکن است و همین انعطاف در طراحی و ساخت آن باعث محبوبیت و کاربرد بیشتر از آن در صنعت ساخت‌وساز شده است.
قابلیت مقاومت رنگی: از آنجایی که آلیاژ ترمال بریک از سختی و مقاومت بالایی برخوردار است می‌توان بر روی آن طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را بکار برد. در شیوه رنگ‌آمیزی «الکترواستاتیک» می‌توان عمر رنگ‌آمیزی را نیز بالا برد. این نوع رنگ به خاطر شیوه رنگ‌آمیزی خاصش مقاوم در برابر گرما، سرما و اشعه آفتاب است و به راحتی دچار رنگ‌پریدگی و پوسیدگی نمی­شود. علاوه بر این شما می‌توانید بر روی پنجره ترمال بریک از خصوصیت «آنادایز» استفاده کنید که تنها قابل‌اجرا بر روی آلومینیوم ترمال بریک است و در سایر درب و پنجره‌ها این امکان وجود ندارد.
قابلیت انعطاف‌پذیری بالا در پروفیل ترمال بریک: از مهم‌ترین مزیت های پنجره ترمال بریک خاصیت انعطاف‌پذیری بالا و قابلیت فرم دهی به شکل دلخواه است. در صورتی که بخواهید به پروفیل ترمال بریک شکل دهید می‌توانید با اطمینان از سختی و ثبات بعد از فرم دهی این کار را انجام داده و انواع مدل­های در حالت های چندضلعی، هلالی، و… بوجود بیاورید.
تنوع بالا در بازشوهای پنجره ترمال بریک: یکی از قابلیت های فوق‌العاده ترمال بریک این است که شما می‌توانید این نوع پنجره را در انواع مدل ها و بازشو ها داشته باشید. امکان دارد که برخی از این مدل ها در پنجره‌های دیگر قابل ‌اجرا نباشند اما در پنجره ترمال بریک این‌طور نیست. شما می‌توانید از انواع 1.تک حالته 2.دو حالته 3.فولکس‌واگنی 4.انواع کشویی 5.آکاردئونی 6.محوری و… در پنجره ترمال بریک استفاده کنید
مقایسه قیمت پنجره ترمال بریک با پنجره UPVC
مقایسه قیمت پنجره ترمال بریک با پنجره upvc از این جهت دارای اهمیت است که باید به بودجه خود و نیازتان توجه کنید. یکی از مزایای اصلی پنجره‌های upvc، قیمت مناسب ‌تر آن‌ها به نسبت پنجره های ترمال بریک است. به شکلی که معمولا قیمت پنجره‌های ترمال بریک 2.5 برابر پنجره‌های upvc است.

وزن هر متر مربع پنجره ترمال بریک چقدر است؟
وزن پنجره ترمال بریک پروفیل می‌تواند با پلی آمید باشد و یا پلی آمید به صورت جداگانه محاسبه گردد. لازم به ذکر است که برای محاسبه قیمت پروفیل مصرفی یک پنجره آلومینوم ترمال بریک باید تعداد شاخه مصرفی را محاسبه کرد. اما وزن این نوع پنجره به ابعاد آن و نوع پنجره وابسته است.

منبع محتوای استفاده شده : https://pasargadwin.ir/%d8%aa%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%84-%d8%a8%d8%b1%db%8c%da%a9/

pasargadwin...
ما را در سایت pasargadwin دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pasar pasargadwin بازدید : 105 تاريخ : شنبه 16 مهر 1401 ساعت: 15:46